Official MikroTik Dealer

Levering binnen 1 tot 5 werkdagen

Betaal veilig met iDEAL of PayPal

Beveiligde SSL verbinding

Klantenservice

 
Verzending en levering
Alle artikelen worden binnen 3 tot 5 werkdagen verzonden naar de klant (indien bestelling is gemaakt en betaald voor 16:00).
uitgezonderd de artikelen waar dit is aangegeven en artikelen die niet op voorraad zijn bij de leverancier.
Hierover krijgt u dan per email bericht van ons.
Wij versturen via UPS en GLS, u krijgt altijd van ons op moment van verzending een email met daarin de Track&Trace van uw pakket.

Kan ik ook afhalen?

Nee, u kunt bij ons uw bestelling niet afhalen. Onze voorraad locatie is niet hetzelfde als ons kantooradres. Onze voorraad locatie zijn wij niet ten allen tijden aanwezig. Wij kunnen wanneer wij er zijn ook niet de tijd nemen om u persoonlijk te bedienen. Om deze rede zijn al onze bestellingen uitsluitend op bezorging.

Privacy en beveiliging
MikroShop vindt het belangrijk om de privacy van de websitebezoekers te waarborgen.
Om een bestelling bij MikroShop te plaatsen is het noodzakelijk dat u een aantal persoonlijke gegevens opgeeft. 
MikroShop zal zorgvuldig met deze gegevens omgaan.

Dit betekent dat de gegevens niet aan derden worden verstrekt. Andere gegevens die door het bezoekgedrag aan de site te meten zijn, worden uitsluitend anoniem verwerkt en gebruikt om de inrichting van de website te optimaliseren.


Wanneer uw persoonlijke gegevens wilt aanpassen, kunt u dat doen wanneer u ingelogd bent. U kunt binnen "mijn account" alles aanpassen.
 
Beveiligde verbinding
In uw persoonlijke omgeving en tijdens het bezoeken, bestellen en betalen op onze website maken wij gebruik van een beveiligde en gecodeerde SSL verbinding.
Dit kunt u in uw browser zien aan de URL in de adresbalk, die begint met https of doormiddel van het slotje.
Garantie/Retouren

Wij staan achter onze producten, maar nog belangrijker, achter onze klanten.
Voldoet een product of levering niet aan uw verwachting of is er een defect opgetreden, u kunt het altijd retourneren.

Wij streven ernaar zo snel mogelijk te reageren. Wanneer het om het vervangen van een product gaat lukt het ons meestal om dit binnen enkele dagen te realiseren. Het enige wat u hiervoor moet doen is het aanvragen van een retournummer.

Aanspraak maken op garantie

In de volgende gevallen kunt u aanspraak maken op garantie door een een retournummer aan te vragen:

1) Defect binnen 3 dagen (Dead On Arrival)
2) Defect binnen garantie; na 3 dagen, maar binnen de garantietermijn van het product.
3) Defect buiten garantie
4) Verkeerd geleverd, dus een foute levering van MikroShop
5) Retourneren op basis van de Wet Kopen op Afstand (Particulieren)

Na aanvraag krijgt u een retournummer met verzendinstructies toegestuurd.
U kunt een RMA nummer aanvragen via onze website.
Met vragen over deze procedure kunt u mailen naar info <at> mikroshop.nl

Wet Kopen Op Afstand

Een overeenkomst op afstand zoals de wet die omschrijft is een aankoop waarbij de consument en de verkoper elkaar bij die aankoop niet hebben gezien.
Van een overeenkomst op afstand is bijvoorbeeld sprake als u iets via internet of bij een postorderbedrijf bestelt.

Consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 14 dagen na levering van het product.
Zij mogen een product na aanmelding van Wet kopen op afstand binnen 14 dagen terugsturen, waarbij ze alleen de portokosten voor het terugsturen hoeven te betalen.
De verkoper mag dan geen verzend- of administratiekosten in rekening brengen.
De verkoper mag wel voorwaarden verbinden aan het retour zenden.

Voor alle retourzendingen gelden de volgende richtlijnen ten aanzien van de zending:

- Het product degelijk verpakt dient te zijn in de originele verpakking met een omdoos.
- Het product mag niet beschadigd zijn.
- Het product dient volledig met alle accessoires, kabels, boekjes, etc ingeleverd te worden.
- Plak geen stickers, plakband of etiketten op de originele doos en geen geschreven teksten op de verpakking
- Stuur de producten altijd gefrankeerd en verhoogd aansprakelijk naar Mikroshop.
- Ongefrankeerde pakketten of onder rembours opgestuurde pakketten worden niet door ons geaccepteerd.

· wanneer de verkoper het product heeft gefinancierd (bijvoorbeeld door het verstrekken van een lening) wordt de financieringsovereenkomst automatisch ontbonden als de consument gebruik maakt van de afkoelingsperiode.
· het product moet uiterlijk 30 dagen na bestelling bij de consument geleverd worden.
Als dat niet gebeurt, kan de consument de koop onmiddellijk ongedaan maken.
Dit geldt niet als de partijen een andere leveringstermijn hebben afgesproken.

· Als de consument het product binnen de afkoelingsperiode terugstuurt, moet de verkoper binnen 14 dagen het betaalde bedrag terug betalen na ontvangst producten.

De afkoelingsperiode geldt niet bij:
· aankoop van onroerend goed
· aankopen die speciaal (op bestelling) zijn gemaakt (bijvoorbeeld een maatpak)
· aankopen die snel kunnen bederven of verouderen (bijvoorbeeld taarten)
· kranten en tijdschriften
· cd’s, video’s en cd-roms waarvan de verzegeling is verbroken
· financiële diensten
· weddenschappen en loterijen
· een dienst waarmee de verkoper met instemming van de consument is begonnen voordat de afkoelingsperiode is verstreken.

De extra plichten van de verkoper
De verkoper moet de volgende gegevens verstrekken voordat consumenten tot koop
overgaan:
 - zijn identiteit en, bij (gedeeltelijke) vooruitbetaling, zijn postadres
 - de belangrijkste kenmerken van het product
 - de prijs van het product (inclusief alle belastingen)
 - de kosten van aflevering (indien van toepassing)
 - wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de koop op afstand
 - het al dan niet van toepassing zijn van de afkoelingsperiode
 - de eventuele geldigheidsduur van het aanbod
 - de minimale duur van de overeenkomst als het gaat om bijvoorbeeld de aanschaf van een abonnement voor mobiele telefonie.

De leverancier moet uiterlijk bij aflevering ook nog de volgende gegevens verstrekken:
· de eisen voor gebruikmaking van de afkoelingsperiode
· gegevens omtrent eventuele garantie
· indien de koop een duur heeft van meer dan een jaar: de vereisten voor opzegging

Retouradres: (ALLEEN met geldig RMA nummer!)

MikroShop
afd. RMA
Albert Cuypstraat 44
2902 GC  Capelle aan den IJssel

 

Betalen, Prijzen en Acties
 
U kunt bij ons op verschillende manieren betalen voor uw bestelling. Na betaling nemen wij uw order in behandeling.
 
iDeal
Met iDeal kunt u uw bestelling direct afrekenen. Voordeel hiervan is dat wij uw bestelling direct in behandeling kunnen nemen.
 
PayPal
Met paypal kunt u uw bestelling direct afrekenen via Creditcard of uw PayPal tegoed.
 
Vooruitbetalen
Als u voor de optie vooruitbetalen kiest krijgt u in de bevestigingmail van uw bestelling, instructies voor de betaling.
Zodra wij zien dat dit bedrag op onze rekening is bijgeschreven nemen wij uw bestelling in behandeling.
Algemene Voorwaarden
 
MikroShop is een onderdeel van Wifiplace
Klik hier voor de Algemene Voorwaarden

Geschillen

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mikroshop.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.